Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

βρισκω παντου φοτο :-p αντε να ερθει το πασχα να λιωσω στις βολτες

               
Οδήγηση δίχρονου:

Εκτός από τα κλασικά που απαιτεί η οδήγηση μιας σύγχρονης μηχανής τα δίχρονα έχουν κάποια έξτρα που τα κάνουν κατά κανόνα δυσκολότερα στην οδήγηση. (εξτρα παράγοντες)

Κατ αρχήν μιλάμε για δίχρονο αρα old school άρα ξεχνάμε ηλεκτρονικά βοηθήματα(abs,traction control ktl)
Πάμε στην  δύσκολη’ κατηγορία πριν καν μιλήσουμε για τα χαρακτηριστικά του κινητήρα καθώς σχεδόν όλα είναι κατασκευασμένα πριν το 2.000 άρα πίσω σε τεχνολογία.

Μετά πάμε σε ακόμα ποιο δύσκολη κατηγορία καθώς έχουμε ’διχρονο’ είναι άλλος κινητήρας που εχει ιδιαιτερότητες και ιδιοτροπίες που σημαίνει εξτρα παράγοντες-εξτρα έλεγχοι και ρυθμίσεις που πρέπει να γίνονται στην οδήγηση.

 

Χαρακτηριστικα κινητηρα

Σχεδόν όλα τα 2τ είναι υψηλοροπα και έχουν απότομες καμπύλες απόδοσης.
Η δύναμη έρχεται στα ψηλά και απότομα κάτι που ευνοεί την απώλεια πρόσφυσης και ελενχου της μοτο .
(ευτυχώς δεν έχουν βγει τα αγωνιστικά  500αρια με 180 άλογα στην αγορά και οι περισσότεροι δίχρονοι έχουν να παλεύουν με καμία 60αρα δίχρονα άλογα)
Στα χαμηλά τα περισσότερα 2τ (πιστας) δεν έχουν δύναμη. (0-6000 rmp)
Αυτό σημαίνει ότι για να πας γρήγορα πρέπει να κρατάς με κάποιο τρόπο ψηλά τις rpm
Ελα μου που όμως το ξέσπασμα είναι σαν τουρμπισμα , σαν συμπλεκταρισμα σαν κλοτσιά

Και τι γίνεται ρε φιλέ αν δεν θυμάσαι καλά στις  πόσες rpm ροπιαζει και ανοίξω λίγο παραπάνω το γκάζι σε στροφή και ροπιασει ενο δεν το περιμένω?    Ελα μου ντε τι γίνεται?


       Ακόμα πρέπει να προσέχεις  χ100 τις αλλαγές ταχυτήτων ώστε να είναι ιδανικές και να είσαι μέσα στο ωφέλιμο φάσμα στροφών.  Ένα λάθος κατέβασμα ή ανέβασμα και χάθηκαν όλα.
Δεν είναι 4τ που και να χασεις αλλαγή δεν έγινε και τίποτα καθος εχει σχεδόν την ιδια ροπη σε ολο το φάσμα των στροφών και θα επιταχύνει δυνατά ακόμα και αν βγεις από στροφή με 2.000rpm
 το δίχρονο μπορεί από τις 1000-7000rpm να βγάζει 20 άλογα και ένα 20% τις ροπής του και στις 8.000-11.000 να βγάζει 60 αλογα και όλη τη ροπή.

      εμπειρικά λοιπόν ο οδηγός καλείται να βρει πόση δύναμη θα βγάλει το μοτερ με το άνοιγμα του γκαζιού που θα κάνει, πρέπει  να μαντέψει δηλαδή πριν ανοίξει το γκάζι  και να τζογαρει με κίνδυνο αν το παρακάνει να έχει πτώση. 
Τα 2τ έχουν ένα μικρό φάσμα στροφών όπου εκει βγάζουν την περισσότερη δύναμη τους.

 

             Εκτός από αυτά τα 2τ εχουν  και το κακο-καλο ότι δεν φρενάρουν αν αφήσεις το γκάζι.
Όταν φρενάρεις ένα 4τ εχει και το τρίτο φρένο του κινητήρα (να σε βοηθαει) ετσι μπορεις να παρεις μια στροφή χωρις την χρήση φρένου ή με ελάχιστη χρήση φρένου.
Στο δυνατό φρενάρισμα βοηθαει κιόλας και μειώνεις γρηγορότερα ταχύτητα.
Ετσι νιώθει μια ασφάλεια ο αναβάτης στο 4τ από το εξτρα ’αυτοματο’ φρένο που έχει.

 

      Στο 2τ δεν υπάρχει αυτό. Πρέπει να έχεις πολύ καλή γνώση και χειρισμό των φρένων.
Φρενάρεις με τα φρένα και μόνο.
Φρενο του κινητήρα δεν υπάρχει αρα χρειάζεται περισσότερη πίεση στα φρένα.
Και μεγαλύτερη δεξιοτεχνία για να μειώσει ταχύτητα
Χρειάζεται περισσότερη εμπειρία και καλύτερη ρύθμιση της ταχύτητας πριν την στροφή

(φαντάσου ότι κόβουμε τα σωληνάκια στα φρένα σε ένα 2τ και ένα 4τ. το 4τ θα σταματήσει μια χαρά θα αργήσει λιγο βέβαια αλλα θα σταματισει. Με το 2τ εχει ανακοπή καρδίας  και την παντούφλα να σέρνετε στην άσφαλτο προσπαθώντας να μειώσει την ταχύτητα μας όπως στα comics :-p)

 

Ποιο είναι το καλό από όλο αυτό?
Προσωπικά δεν μου αρέσει το φρένο του κινητήρα.
Στο 2τ μεσα στην στροφη ειτε πατας ειτε όχι τον συμπλέκτη είναι το ιδιο πράγμα.
Αρκετές φορές στρίβεις με πατημένο συμπλέκτη και κατεβάζοντας σχέσεις.

Αυτό βοηθαει στο να επιλέγεις από πριν τις σχέσεις που θα βαλεις στο σασμαν και όχι να περιμένεις να φρεναρει από τον κινητήρα μετα να κατεβάσεις και μετα να επιταχύνεις
Ετσι με το 2τ εχεις μια ’φορα’ πριν μπεις σε στροφή

 
  Δεν ξέρω μου φαίνετε ποιο καλό και απλό από το να έχεις να υπολογίζεις μια έξτρα δυναμη(φρενο κινητηρα) που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί σε πτώσεις.

Ειδικα αν ο οδηγος είναι απειρος και κλεινει αποτομα το γκαζι ενός 4τ μεσα στην στροφη.

 

 

 



Η οδήγηση μιας μηχανής σε γρήγορους ρυθμούς είναι κάτι πολύ δύσκολο

Πρέπει να λάβεις υπόψη  πάρα πολλούς παράγοντες

Για αυτό οι κατασκευαστές προσπαθούν να τις κάνουν ευκολότερες  και φιλικές προς τον αναβατή τ

Ομαλές καμπύλες απόδοσης,abs,antispin,traction control και αλλά πολλά..

Με την σημερινή τεχνολογία τα πάντα μπορούν να ελεγχτούν μηχανικά.

Με τα χρόνια οι μηχανές έγιναν και θα γίνονται ποιο φιλικές για τον μέσο αναβάτη.

Όταν κάνεις κάτι προσιτό σε όλους μεγαλώνει και η πελατεία σου.

 

Οι μηχανές βελτιώθηκαν το ίδιο και οι χρόνοι στις πιστες. οι κατασκευαστές προσπάθησαν να μειώσουν τους παράγοντες που ελέγχει ο άνθρωπος και να μηχανοποιήσουν οσο περισσότερους μπορούν.

Τι θέλω να πω ?  :   παλιά (1980) άνοιγες το γκάζι λίγο παραπάνω και  άρχιζε και σπινιάριζε στην στροφή. Μετα πατούσες φρένα και τα ένοιωθες να γλιστράvε αν το παράκανες

Το σπινάρισμα ηταν ένας παράγοντας που εξαρτιόταν από τον άνθρωπο όπως και το μπλοκάρισμα των φρένων. Αυτό έκανε δύσκολη την οδήγηση.

Ανάλογα με τον χειρισμό στο χέρι του αναβάτη έρχονταν και το αποτέλεσμα . ρόλο έπαιζε η εμπειρία και το ταλέντο του αναβάτη.

 

Πλέον πολλες λειτουργιές τις ανέλαβαν  οι  ’μηχανές’ και θεωρώ ότι οι αναβάτες είναι λίγο σαν σακιά με βάρος πάνω στις μηχανές. Παίζουν ακόμα σημαντικό ρόλο δεν λέω αλλά δεν είναι όπως παλια.

 Αν τους δώσεις σήμερα μια nsr500 οι περισσότεροι θα τρομάξουν και ή θα πηγαίνουν σαν κότες ή θα φύγουν με σπασμένα κόκαλα από την πίστα.
 

Αν ο αναβάτης έχει λιγότερα πράγματα να σκεφτεί και να ασχολείται κατά την οδήγηση  γίνεται ταχύτερος. Για μενα όμως το ταλέντο κάποιου φαίνεται στα δύσκολα.   Δλδ τα πάντα να ελέγχονται και να ρυθμίζονται από εκείνον και να είναι και γρήγορος
 
αλλο Doohan κ αλλο rossi.
σκεψου μονο ποσα πραγματα ειχε/εχει ξεχοριστα ο καθενας τους σε καθε στροφη να υπολογισει ,να ρυθμισει,σκευτει και να φοβιθει και βγαλε τα συμπερασματα σου

 

                   

 ειμαι τυχερος που κοντα στο σπιτι μου υπαρχει διχρονεκροταφειο

i need only money

http://www.youtube.com/watch?v=7plYdcX9DI8&feature=share

 
more photos. περιμενω ανταλακτικα.


Τρίτη 5 Μαρτίου 2013


(Συνεχίζω το παρακάτω  για να μην τα γραψω όλα σε μια σελιδα)

 Θα μου ξαναέρχονταν εκείνο το συναίσθημα που ένιωθα όταν ήμουν 16 και είχα πρωτοπάρει το aprilia. 

 

Η λεξη ’ελευθερία’ δεν φτάνει για να το περιγράψει.

 Τότε είχα πολύ χρόνο και καμία υποχρέωση.

Τότε που ήμουν ένα με την μηχανή.

Τότε Που κατέβαινα από την σέλα μόνο για φαί και ύπνο.

Τότε που η βενζίνη ήταν τζάμπα και δεν ειχα καν την εγνοια το από πού θα βρω λευτα για αυτή

Τοτε που ξυπνούσα πρωί και με όρεξη μόνο και μόνο  για να πάω την ’βόλτα’ μου.

Τότε που ήμουν τόσο χαρούμενος και ευτυχισμένος που δεν ήθελα κάτι άλλο

Τότε που ένιωθα ελεύθερος.

Δεν χόρταινα με τίποτα ήθελα μόνο να καβαλάω.

 

Άλλες φορές ήθελα απλά να κάνω την βόλτα σιγά και να εξερευνήσω περιοχές που δεν είχα ξαναπάει ποτέ , άλλες φορές ήθελα να τρέχω , να ζω με τον κίνδυνο  , να ξεφεύγω από την καθημερινότητα,να ξεχνιέμαι.

 

Όταν είχα προβλήματα ή ήμουν στεναχωρημένος μια ήταν η λύση………. ’βολτα

Μετά γύριζα χαλαρός , σχεδόν χαρούμενος , μου είχε περάσει ότι  είχα. Πλέον  ήμουν ’ άλλου’

 

Τότε που αν μου δινόταν η επιλογή να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου πάνω σε μια μηχανή θα την επέλεγα και θα ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε να μου συμβεί και το μόνο που θα μπορούσε να με κάνει ευτυχισμένο.      Θα γύριζα τον κόσμο,θα ετρεχα,θα ετρεχα   Δεν θα βαριόμουν ποτέ.
http://www.youtube.com/watch?v=v0nQiiES9_I
 

Όμως οι άνθρωποι μεγαλώνουν. Αλλάζουν τα ’θέλω’ τα’  μυαλά’ και οι προτεραιότητες τους

Όσο μεγαλώνουν έχουν και ποιο πολλές υποχρεώσεις

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής θέλει να τους κάνει robot που δουλεύουν όλη μέρα και δεν σκέπτονται

 

 

Άραγε θα ξανάρθουν αυτά?

Θα ξαναζήσω τις ίδιες ωραίες στιγμές του τότε?

 

Το να μην με νοιάζει τίποτα και να μην θέλω τίποτα εκτός από το να καβαλήσω την μηχανή

Και όπου παει , και ότι  γίνει….

 

 Μάλλον θα καταλήξω ενας  40αρις που  το μόνο που κάνει είναι δουλεία-σπίτι-ύπνος

Έτσι λένε οι πιθανότητες.

 

Η ζωή είναι πολύ μικρή για να ξοδεύουμε πολύ  χρόνο κάνοντας κάτι που δεν μας αρέσει

 

Μην αφήνετε τα όνειρα να χάνονται.   Κυνηγήστε τα

 

Τι θέλω από την ζωή μου?

Αυτό θέλω
http://www.youtube.com/watch?v=cL8vJTaAvYg


1 ντεπόζιτο και 1 μέρα στους δρόμους της Αθήνας…

Για κάποιο ανεξήγητο λόγο θα αυξηθούν τα περιστατικά από ανακοπές καρδίας  στα νοσοκομεία , φήμες λενε από κάτι τρελό που κυκλοφορεί στους δρόμους  που στο άκουσμα του οι μικροαστοί παθαίνουν ταχυπαλμία ή και σοκ

1 μερα λοιπών βιάζοντας συχρονοκαργκουρες με tdm και αλλα φλωρομηχανηματα με αυτό το άγριο ’πραγμα’

Θα προσπαθούσα να περάσω από όσο ποιο πολλά φανάρια μπορώ και να κάνω όσο περισσότερα ανοίγματα,δεν θα ηθελα να τελειώσει ποτε η ’βολτα’

ας πέθαινα μετά…  δεν έχει σημασία, θα ήμουν χαρούμενος κ ευτυχισμένος.

 

 

some photos








 

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013



Αυτές τις μέρες ασχολούμαι με το σκάψιμο των Κάρτερ

Το καλό είναι ότι εχω σχεδόν 2 μηνες να το σκεφτώ  και να το κάνω οπότε πιστεύω θα γίνει καλη δουλεία.

Μπορείς να αντιγράψεις  ροές από Honda rs250 αλλα το θεωρώ υπερβολή και πρεπει να βγει πολύ υλικο κατι που αλλάζει την ΄΄πιεση΄΄στα Κάρτερ με επίδραση στην καμπύλη ροπής και αλλαγές στον τρόπο που βγαζει την δύναμη καθος και αλλα πολλά

Για να δουλέψεις σωστα με αντιγραφα καρτερ από rs πρέπει να εχεις και τα ανάλογα περιφερειακά.

 

Στόχος  λοιπών να γίνουν  ποιο ομαλές οι γωνίες  να βελτιωθεί η ροη του μίγματος και να διορθωθούν ατέλειες.

και να βγει σχετικα λιγο μεταλο και το ιδιο σε ογκο σε κάθε κυλινδρο και από κάθε πλευρα.

 

Η πρωτη φαση αφαίρεσης μεταλου εχει ολοκληρωθει οι φοτο ξεγελουν από κοντα φαινονται πολύ καλητερα..  πλεων οι γωνιες εχουν αποκτισει κυκλικη περιφερια και πιστευω ότι όλα είναι καλα μου αρεσει πολυ η ροη και δεν εφαγα πολύ μεταλο..

 

Για την ολοκλήρωση ολου αυτου μενει η προσθήκη υλικου σε ορισμένα σημεια αλλα αυτό είναι κατι που θα το ψαξω και δεν ξερω  ακομα σίγουρα αν θα το κανω

 

greek δημοσιο



Οκ ας πούμε ότι βρίσκουμε μια μοτο σε μέτρια κατάσταση την αγοράζουμε και θέλουμε να κάνουμε μεταβίβαση για να έχουμε και χαρτιά και πινακίδα και να κυκλοφορήσουμε στον δρόμο

Ξεκινώ.

[1] Πρώτα έχω το χαρτί τις άδειας που γράφει μεταβίβαση-παρακράτηση κυριότητας

[2] Μετά έχω υπεύθυνη δήλωση ότι ο ιδιοκτήτης Α παραχωρεί την κυριότητα στον ιδιοκτήτη  Β

[3] υπεύθυνη δήλωση ότι ο ιδιοκτήτης Β εξουσιοδοτεί εμένα για την μεταβίβαση της μοτο σε εμένα και ότι θα υπογράψω εγω για αυτόν.

 

Βγάζω παράβολα στα 39 ευρω και παω σε ένα κεπ..

Αφού εχω αλλάξει 2 τράπεζες και περιμένει σε 2 ουρές γιατι ενας υπάλληλος του κεπ μου ειπε να παω σε λαθος τράπεζα που δεν εβγαζε παράβολα.

Μου λέει όλα καλα και αρχίζει τις σφραγίδες για την μεταβίβαση.

 

Αργότερα θυμάται  ότι σύμφωνα με τον νέο νομο πρέπει να περάσω κτεο και σταματαει τις σφραγίδες.

Μου λεει ότι ειμαι τυχερός που δεν εχω πρόστιμο καθος εχει περάσει η διορία

Και να παω να περασω γρηγορα  κτεο ασχετα αν φευγω σε 2 μερες από το νησι.

(παράλληλα στο car.gr πουλιούνται άδειες σκέτες χωρίς να υπαρχει μηχανάκι.αρα και δεν υφηστατε κτεο. το λεω στον υπάλληλο μου λεει πρωτη φορα το ακουω αυτο)

 

Καπου εκει  μαθαίνω για το νέο πρόστιμο που θα μπει σε όσους δεν έχουν ασφαλισμένα μηχανάκια άσχετο αν δεν τα χρησιμοποιούν και τα εχουν για καναπε μεσα στο σαλονι.

(Εχω 3 ανασφάλιστα μηχανακια)

 

Αν καταθέσεις την πινακίδα είναι μπερδεμα και ισως να θελει  λευτα για να την πάρεις πισω μετά

 

Για να περάσω κτεο πρέπει να βρω καθρέφτες και φλας και να τα βάλω σε Honda nsr 250 SE του 1992  εκτος από αυτό πρεπει να εμφανιστώ με χωνι αντι για ντεπόζιτο στο κτεο καθος το ντεπόζιτο πρεπει να καθαριστεί από σκουριες .από φρενα μπρος ειχα προβλημα δεν ειχαν πιεση και το μηχανακι δεν δουλευει στις υψηλες rpm εχει θεμα με το μιγμα του.

Το κτεο είναι 20 χιλιομετρα μακρια και πρεπει να φορτώσω το nsr σε αγροτικο με κίνδυνο να σπασω τα σπάνια 20 χρονων πλαστικά του. Αν παω οδηκος θα κολισει αν εχει φτωχο μιγμα που κατά 70% εχει

 

Εντελος τυχαια παω σε ένα άλλο κεπ με τα ιδια χαρτια και μου λενε ότι πρεπει να βρω τον έναν ιδιοκτητη που ειχε το μηχανακι το 2006 και να κανουμε ένα χαρτι για να μπορεσω να μεταβιβασω την μηχανη και μετα ελεγε κατι να παω να ρωτισω στα υπουρεια που ηταν και κλειστα εκεινη τη μερα.

 

Αρα εχουμε 2 κεπ με 2 διαφορετικες αποψεις.

Ιδιοκτητης από το 2006 που πρεπει να βρεθει και να θελει να κανει το χαρτι

Κοστος για παραβολα που κακος εκανα και τα πληρωσα,κοστος για το κεο

Κοστος για την επισκευρη της μηχανης για να περασει κτεο

Ο χρονος τρεχει πιθανο προστημο ισως ερθει λογο της ασφαλειας που δεν υπαρχει

Εκτος αυτου δεν ξερω και από ποτε εχει να ανανεωθει η αδεια.

Πιθανος από το 2006

Πληρωνω σηματα και τελοι για 3 μηχανακια

Εχω 3 ανασφαλιστα μηχανακια

Ειμαι φοιτητης 20 χρονων ζω με 400ε το μηνα

Μου ερχεται να καψω όλα τα χαρτια

 

Λοιπων μαλακες αντε γεια

Βγαζω πινακιδες από όλα

 

Fuck this shit I will be 100% outlaw