Σάββατο, 29 Ιουνίου 2013

aprilia sx 50

τι να πω για αυτο το μηχανακι
ασπαστο και κανει τα παντα,παει παντου με 0 συντιρηση.
βολτες,ψωνια,στροφες,χωμα,καγκουριες οτι σκευτεις το κανει.

γκαζακι εχει σαν ενα 110cc παπι. το παπι ομως το βαριεσαι αυτο οχι.
τραβαει δυνατα εως τις 12.000, αλλαξεις συνεχεια ταχυτητες καθος ουρλιαζει σε καθε διχρονο ροπιασμα του μεχρι την τελικη του
μετα φρενα κατεβασματα και μετα ξανα τα ιδια.   δεν βαριεσαι ποτε.

με την τιμοναρα και τα 100 κιλα του αλλαζει κατευθυνση πολυ αποτομα.
εμπρος φρενο τελειο με καλη αισθηση. και με συχνα μπλοκαρισματα αν το παρακανεις γιατι ειναι δυνατο.
  το πισω ειναι για πεταμα.  αναρτησεις μια χαρα δεν χαλανε μετα απο τα απειρα αλματα και οριακα φρεναρισματα που εχει κανει.
  
problems: καει λιγο παραπανω για 50αρι,θελει εξατμιση για να αποδωσει,ιταλικα ηλεκτρικα
μην το αφινεις μεσα στην βροχη,μικρη σελα,αν αποφασισεις να το λυσεις θα ιδρωσεις
κατα τα αλλα ειναι ενα απλο μηχανακι κανει για καθε μερα. 
σημερα μετα απο 4+ χρονια δεν το εχω βαρεθει ακομα.

οι τελευταιες φοτο απο βολτα στην κορυφη του ψηλοτερου βουνου του νησιου.

http://www.youtube.com/watch?v=9QNug3Ybtxo
http://www.youtube.com/watch?v=bq2YriVsuqE  ρολλινκ
http://www.youtube.com/watch?v=OpWxtaxb8UI  καγκουρε. old times
http://www.youtube.com/watch?v=-uSP3iy3ZSU ποταμακι. μαμα εξατμιση
http://www.youtube.com/watch?v=TEoYC8I30_4 circles
 

Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013


μερικα για ρυθμισεις σε καρμπ by HRC
και ενα ωραιο λινκ που λεει ωραια πως ρυθμιζουμε τα καρμπυρατερ μας και πως καταλαβαινουμε αν το μιγμα ειναι φτωχο ή πλουσιο σε ολο το φασμα των στροφων.
http://blog.daum.net/optimus/1195122 

Σάββατο, 22 Ιουνίου 2013

ας καθαρισω και τα καρμπ που ηταν πανω στο 1 μοτερ.
ΤΑ21Α.       130 ζιγκλερ μαλλον οχι γνησια , μαμα βελονες γενικα καλη κατασταση δεν λειπει κατι
ενα καθαρισμα θελουν και ειναι ετοιμα
και οι 2 επισκεπτες τους. μαστουροσαν καλα απο την χαλασμενη βενζινη
http://www.youtube.com/watch?v=-JhwxTen6yA
 
i got some engines :)

2 engines
2 good cylinders
1 head
1 mc16 cylinder with head
2 good pistons (rm125)
1 karb
2 oil pumbs
also reeds and some other
i will open the engines in a few days

 

Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

βρηκα εναν συλλεκτη.
οριστε φοτο και ειναι και αλλα που δεν τα εβγαλα. (tzr,yzr,βεσπες,και σκελετοι)

 

Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2013

http://www.youtube.com/watch?v=SYTX__Dd_nE&list=PL6DE5D831372D0E5F

καπως ετσι ειναι η ιστορια των διχρονων.   never dyes
ακομα και νεκρο κραταει την αξια του

ψαχνω για μαμα μοτερ mc21 ξυροκαμπανο.
αν δεν βρουμε παμε για παλαιοτερο μοντελο.

εκτος και αν αποφασισω να κανω ολικη ανακατασκευη μοτερ απο την αρχη.

βλεπουμε.   παντος ενα φρεσκο μοτερ χρειαζετε

Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013



λενε οτι τα formula 1 cars στιβουν γρηγοροτερα απο καθε αλλο οχημα.

αυτο οφειλεται στην τεραστια καθετη δυναμη και στα μεγαλα λαστιχα.

αν επετρεπαν στα motogp εξελιγμενα συστηματα σαν αυτο της φοτο πως θα ηταν τα πραγματα?
μια επιφανεια μισου τετραγωνικου μετρου θα ηταν αρκετη να κολλησει κατω τα 200 κιλα μηχανης και οδηγου που πηγαινουν με 200km/h  κανοντας την να παιρνει τις στροφες πολυ γρηγοροτερα?
και επιτρεποντας 'αλλες' κλησεις?

γιατι καταργουνε πραγματα και ιδεες απο τους αγωνες?

πως θα ηταν η formula 1 σημερα αν επιτρεποταν το turbo και ποιο το θεαμα της?
γιατι οχι turbo στο motogp?

γιατι υπαρχει περιορισμος στο βαρος?
που θα εφταναν τα διχρονα αν υπηρχαν στα motogp μεχρι σημερα?
τα φανταζομαι με carbon εξατμισεις ολοκληρες carbon,carbon πλαισια
80 κιλα 230 αλογα

αλλα μονο φαντασια.
παλια τουλαχιστον δοκιμαζαν νεες εξυπνες ιδεες. διαφορετικα πραγματα.

τωρα αντε κανα ποιο σκληρο πλαισιο,κανα ηλεκτρονικο και μεχρι εκει ολα ιδια ειναι.