Τρίτη 20 Αυγούστου 2013



honda μεταλα παντα σαν καινουρια

βγηκε και η καμπανα,  3 αλενοβιδες μενουν για να βγει ο στροφαλο·.
φαινετε και μια greek πατεντα στην τσιμουχα στροφαλου

Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

το apriliaki πηγε για γενικο σερβις.   θα κανει κανα μηνα να βγει οπως τα βλεπω.

δηλαδη απο ολοκληρη παντεντα θα γινει κατι νομιμο και αξιωπιστο για μεγαλες αποστασεις.


γινονται μαχες για να παρω ή εστω καβαλισω την βεσπα px 50  στα 90cc  με το σηματακι i love vespa στον εμπρος ανεμοθορακα και το ωραιο διχρονο γουργουρητο του εχει αφημενη στο γκαραζ ο πατερας μου.
 αλλα δυσκολα θα την δωσει.
τα κοιτει αιμα.

   στο τσακ ειμαι να παω να παρω απο παλιατζη μια ιδια και να την φτιαξω σιγα σιγα.
i love vespa too ;)

εβρικα ζελατινα για το 9Ν και μπηκε και ενα αυτοκολιτακι που ηθελα καιρο να το βαλω.
και μια εξατμιση για tz125 ή 250 μπαινει και σε nsr απο οτι ακουσα.

περιεργο μου φαινετε εκει που ξαφνικα φουσκωνει αποτομα.

την ηθελε καποιος και σε λιγες μερες φευγει

 

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

χτες ειχα πολυ ατυχια.
το πρωι ξεχασα ενα χαρτι που ηθελα για να βγαλω νεα πινακιδα στο nsr γιατι εχει χαθει η παλια
μου εσβησε για πρωτη φορα το 80αρι στον δρομο και με αφισε για 2 λεπτα,μετα ξαναπηρε



το απογευμα ξεκιναω για να παω παραλια. περιπου 10χιλιομετρα αγριου χωματοδρομου.
απο ασφαλτο ηταν 15+

στην αρχη τις διαδρομης νιωθω ενα πονο τυπου πηδαω απο την μηχανη και δεν με νοιαζει τιποτα :-p

βλεπω στο μπουτι μου εναν κιτρινο-μαυρο μεγαλο μπαμπουρα, αυτα τα μεγαλα καταλαβατε.

με τσιμπισε καλα και ο πονος πολυ μεγαλος.  ηθελα να κατεβω αμεσος απο το μηχανακι αλλα δεν ελεγε να γυριζω πισω. 

για να ξεχασω τον πονο ανοιγω τερμα το γκαζι και δωστου.

του σκοτωμου παντου. πρωτη φορα πηγαινα τοσο γρηγορα σε χωμα.

το ξυλομενο πισω φρενο εκανε τα πραγματα τρομακτικα.

ετρεχα και μπορουσα να φρεναρω μονο με το εμπρος λαστοιχο και με τελειομενο φθαρμενο μπροστινο motard λαστοιχο σε σκονισμενο ξερο χωματορδομο με νεροφαγιες χαλικια και οτι αλλο θες.

μια φορα τα ειδα ολα και κοντεψα να πεσω σε ενα δεντρο.
οι παραλληλες στον δρομο λακουβες-νεροφαγιες ειναι οτι ποιο επικυνδηνο καθος μπαινοντας μεσα το motard λαστοιχο ακολουθει την πορεια τις παραλληλης λακουβας και δυσκολα βγαινεις γιατι το λαστοιχο γληστραει οταν ακουμπας τα τοιχωματα προσπαθοντας να βγεις.


περνουσα απο λακουβαρες τερμα,ανοιφορες και το μηχανακι να ζοριζεται.
αλλα αν εισαι μεσα στην ροπη παντα τραβαει.

απο πισω χαμος παντου σκονη,ενιωθα την ελαστικοτητα του πλαισιου, τα χερια με το ζορι κρατουσαν το τιμονι και μετα απο καθε στροφη τραβιγμα. 

καπου εκει ξεκολαει και χανετε ο σωλινας που ενονει την μπουκα με το τελικο.

και εμεινε  το τελικο  μονο να κρεμεται.   ο πονος βεβαια ειχε εξαφανιστει :-p με ξαναποιασε στην παραλια οταν ηρεμισα.  τωρα ακομα ποναει λιγο. 

ετσι η gianelli ξαναμπηκε στο ραφι και ηρθε ακομα μια πατεντα.

μαμα εξατμιση με 10 λεπτα.     δεν κανει θοριβο πλεον αλλα δεν παει κιολας  
 

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013



ηρθε δεμα σημερα.

κλασικη ιαπωνεζικη εφημεριδα μεσα :-p τι ωραιες που ειναι και ας μην ξερω τι λενε.

κεφαλη,πιστονι,φλανζοκολλα   περιμενω και ντιζα συμπλεκτη,ζελατινα σε λιγες μερες.

οποτε τα εχουμε σχεδον ολα. μονο καμια δεξια τσιμουχα στροφαλου ισως να χρειαστω
μιας και γυριζα σημερα.  ειπα να παω μια βολτουλα απο ενα ωραιο μερος.

σε μια στιγμη λεω να κοψω δρομο.

παω απο εναν παραλιακο που ειναι κλειστος.

ξαφνικα βλεπω ενα bmw ταξιδιαρικο με τις κλασικες μπαγκαζιερες πισω.
ηταν σιγουρα απο αλλο μερος εδεινχε να μην ξερει τον δρομο.

ψηλο μηχανακι. προσπερναω βλεπω μια λακουβα 10+ ποντους εμπρος. ανοιγω γκαζι περναω ντουπ.
ταρακουνηθικα λιγο αλλα ολα καλα.   ο αλλος σχεδον σταματισε για να περασει τον ownαρα με το 50αρακι.
που τουλαχιστον στις λακουβες τα παει καλητερα απο τον ματρακα των 8000+ euro.



μετα φτανοντας στο τελος του δρομου βλεπω αλλο ενα ψηλοφτερο.
klr650 η καποιο αλλο παρομοιο   με γκομενα πισω

ειχε σταματισει και ηταν ετοιμος να γυρισει πισω.

ο δρομος κλειστος για εργα και κατι αρχαια ειχαν βρει εμπρος.

ειχε εναν μεγαλο ογκο χωματος που εμοιαξε με τα αλματα σε πιστα αλλα ηταν ποιο αποτομος και ποιο ψηλος και εκλεινε τον δρομο 

εγω παω προς τα εκει και δεν κοβω

αυτος με βλεπει ολο απορια
μου κανει νευμα τι παω να κανω? και που παω? και οτι ο δρομος ηταν κλειστος

δεν ειχε καν σκευτει να χρησιμοποιησει τις μεγαλες μπουκαλες του,την πολυ δυναμη και τα χωματινα λαστοιχα του για να περασει απο εκει.

ανοιγω γκαζι μπροστα του ενω κοιτουσε σαν αγελαδα και περναω πανω απο το εμποδιο.

μπαινω μεσα στον αρχαιολογικο χωρο οπως ημουν

βλεπω λακουβα με πετρες βαθους μισου μετρου+ και αποτομη ανοιφορα μετα.

εκει ειχε 2 σανιδια για να περνανε τα καροτσια.
εγω προτιμησα να παω απο κατω γιατι μπορει να εσπαγαν τα σανιδια.

σχεδον ακουμπησε το καρτερ, περναω με ημισυμπλεξη και μετα ανοιγω τερμα.
ανεβαινω βρισκω ισωμα.  ανοιγω πρωτες δευτερες με την τρυπια εξατμιση να κανει σαν πριονι μεσα στα αρχαια και τα motard λαστοιχα να μπαντιλικονουν μεσα στην σκονη και το χωμα.
κανω ενα αλματακι και ξαναβγηκα στον κεντρικο.

ο φιλος μαλλον ακομα περιμενει να περασει.

αν μπορουν τα 77.5 cc με motard λαστοιχα και δεν μπορεις να περασεις εσυ απο εκει με τα 600+ και χωματινα λαστοιχα καλητερα ριξε το στην θαλασσα γιατι το χεις μονο για να βγαζεις γκομενες
αλλα 50 χιλιομετρα με το 80αρακι

σε μια στιγμη πετυχαινω ενα φορτηγο με φανταρους. ολοι κοιταζαν μιας και η τρυπια εξατμιση μου κανει σαν cr500 εκανα και κατι προσπερασεις πανω σε στροφες πριν και το πηγαινα λιγο τσιτα :-p

παω να τους περασω και ο οδηγος  τους ανοιγει.   δωστου και εγω.

πλαι πλαι τον περασα με +2 χιλιομετρα απο οτι ειχε


μετα μολις περναω και με αρκετη ωρα τερμα γκαζι το μοτερι σβηνει.

λεω παει τελειωσε θα το σπρωχνω.
 αντεξε καπου στα 60.000 χιλιομετρα στη τσιτα και εσπασε τωρα το μαμιμενο.

παταω συμπλεκτη παω στην ακρη. τον αφινω με λιγα χιλιομετρα δεν ειχε κολισει το πιστονι.

σταματαω.

περναει το φορτηγο ακουω γελεια :-p

περιμενω 2 λεπτα. παταω μανιβελα , περνει , φευγω...

συμπερασμα:  ενα φορτηγο φανταρους νομιζει οτι τα διχρονα ειναι αναξιοπιστα και σπανε συχνα μετα απο μεγαλα ανοιγματα. 

γελουσα μονος μου μετα.   ολοι αυτοι δεν θα παρουν ποτε διχρονο αρα θα υπαρχουν περισσοτερα για εμενα τι ωραια. τους trollαρα

για την ιστορια η επαθε ενα ελαφρυ κολιμα και ξεκολισε μετα ή τελειωσε η καυσιμο μιας και η ροη πρεπει να ειναι μικροτερη απο οτι πρεπει καθος εχω κανει πατεντες με τα σωλινακια.  μαλλον το δευτερο

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

greek patent

πως φτιαχνεις εξατμιση σε μιση ωρα..

μιας και η μαμα κοπικε επρεπε να βρω μια λυση γρηγορα για να παω για μπανιο.

εχουμε και λεμε
[1]  φουσκα gianelli για αποδωση στης υψηλες rpm αλλα με τρυπα
[2]  σωληνας χαλκου μισου μετρου
[3] μετριμα, λυγισμα σε σκαλοπατι και ξανα μετριμα να πηγαινει περιπου εκει που θελουμε
[4] σιδεροπροιονο για να τον σωληνα
[5] τελικο απο nsr250
[6] μια ακυρη βιδα με παξιμαδι για να κραταει το τελικο στο οποιο μεσα απλα ειναι χωμενος ο σωλινας

and
η τρυπα που ειχε η gianelli περιοριστικε προχειρα με λιγη λαμαρινα και συρμα.
also
το ρουμπινετο μου ειχε χαλασει πριν καιρο. σιγα μην αγοραζα αλλο.
με ενα απλο 3 θεσεων με διακοπτη μερικα σωλινακια και εναν σωληνα του συστηματος ψυξης απο nsr250 που ταιριαζε στο τεποζητο εγινε η δουλεια.  πλεον δεν παιρνει ευκολα μπρος λογο αυτου
ακομα το πισω φρενο ειναι ξυλομενο :-p
η μπαταρια τελειωμενη
τσοκ ξυλομενο
ειδα κατι λαδια γυρο απο την κεφαλη
το μπουζι και τα λαδια σασμαν εχουν να αλλαχτουν χρονια και αυτο με σκληρη καθημερινη καλοκαιρινη χρηση.

ομως το μπουρδελο ακομα παει
 

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

engine



βγηκαν αρκετα πραγματα απο το μοτερ.
σε λιγες μερες ο στροφαλος θα ειναι στο χερι μου

πρεπει να ακουστει το ντιν ντριν ντριν του ξυρου συμπλεκτη