3.30 το μάζεμα.
ενα fazer600
και ενα cbr250 (mc45 νομιζω.) 24 νουμερα παραπανω απο μενα (mc21)
τόσα νούμερα πέρασαν μέσα σε καμιά 20αρια χρόνια αλλα ειναι απλα νουμερα
η ποιοτητα στην σημερινη honda δεν ειναι οπως παλια
το cbr εχει tyre up απο μαμα για να κραταει κατι καλωδια στις μπουκαλες.
αν το συγκρινεις με nsr βλεπεις μεγαλη διαφορα
γκαζια: η τελικη του cbr ειναι οσο η σπασμενη τριτη του nsr δηλαδη 150 χιλιομετρα
πλαισιο: στο cbr δεν γεμιζει το ματι. φαινονται και κατι σωληνες στο πλαι σαν αυτος που εχει το glx
αναρτισεις: απλες μαλακες βολικες στο cbr χωρις να μπορεις να ρυθμισεις κατι
φρενα: εκει ισως ειναι καλητερο το cbr
ηλεκτρικα αναφλεξη σιγουρα καλητερο.
ηλεκτρονικο κοντερ και με μια μιζια εχει παρει.
παντος παρ ολο την φτηνια των υλικων η honda καταφερε να φιαξει ενα συνολο που ειναι ωραιο.
οταν ανεβαινεις στο cbr ειναι λες και το ξερεις. σαν να το ειχες για 10 χρονια.
φιλικο θα το χαρακτηριζα.
ξεκινάμε για το πέραμα που ειναι 5 χιλιομετρα μακριά και μετα φουλ παραλιακος δρόμος στον κόλπο γέρας με την θάλασσα να ειναι λαδι (χωρίς κύματα)
ενα καλο ανοιγμα στην ευθεια στην παραλια 'ξερες' και μετα αρχιζει το στροφιλικι :)
εγω πήγαινα τελευταίος στην σειρά για να μην μοιράζω λαδίλα στους τετράχρονους
αλλά που και που εκαναμεν και τα σουβλίσματα μας
μετά τα στροφιλικια αρχίζει ο δρόμος με καινούρια άσφαλτο για την πόλη τις Μυτιλήνης
ο δρόμος καλος και η ταχύτητα αυξήθηκε. πήγαινα συνέχεια ροπιασμενος.
και αρκετες φορες πηρα στροφες με 140km/h και παραπανω.
δοκιμασα λιγο μεταφορα βαρους στα πατακια
να βγαινω λιγο απο την σελα
να κανω αντιθετο τιμονι κτλ.
ολα καλά
παρουσιασε βεβαια ενα θεμα με διαροη νερου αλλα πηγαμε και φτασαμε ωραια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου