Σάββατο 27 Απριλίου 2013


 
για το νεο μοτερ θα εχω να επιλεξω αναμεσα σε αυτα τα καρμπ.
TA 21 A     = MC21
TA 20 A     =MC18
 
το πανω αγοραστικε για 50 ευρω περιπου και μου εκανε εντυπωση το ποσο ευκολα βγηκαν ολες οι βιδες του.. βεβαια ειχε αρκετες ελλειψεις και οταν το πηρα ηταν λιγο χαλια. με υπομονη ομως ολα γινονται.
 
αυτο θα ειναι η racing επιλογη καθος θα λειτουργουν μονο τα απαραιτητα. δλδ τα σολενοιντ και οτι αλλο θα κλειστουν με σωλινακια,1 ντιζα μονο,οχι τσοκ κτλ.
  επιλεχτηκαν 150αρια ζιγκλερ και φυσικα αν χρησιμοποιηθει θα γινουν και τριπουλες στο φιλτροκουτι
 
αυτο στην κατω φοτο ειναι η μαμα εκδοση και σκοπος του ειναι να λειτουργει τα σολενοιντς,να εχει τσοκ,2 ντιζες και οτι αλλο πρεπει.
βεβαια επιλεχτικαν 127,6 ζιγκλερ (128 μαμα) ομως θεωρω οτι τα εργοστασια παντα τα βγαζουν λιγο ποιο πλουσια απο οτι πρεπει καθος με αυτες τις ρυθμισεις εχουν να αντιμετοπισουν ολες τις πιθανες θερμοκρασιες.
ακομα εχει και ρυθμιζομενες βελονες οι οποιες ειναι στην μεσαια θεση..
 
 
 
 
και τα 2 καρμπ καθαριστικαν εσωτερικα με πολυ κοπο και υπομονη. (πολλες ωρες)
αφου εγιναν βιδες ξαναδεθικαν σωστα και συνχρονιστικαν οπως πρεπει
τα ζιγκλερ ειναι γνησια και κοστισαν 12 ευρω και εχω και μερικα στην ακρη για πιθανες αλλαγες.
 
μενει να τα δοκιμασω καποτε και να δω αν χανουν απο τα ποτιρακια η  αν κανουν υπερχιλισεις παντος υπαρχει και το ενδεχομενο να τα πουλισω αν βρω καποιον που να θελει να μου δωσει δυο 38αρια ;)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου