Τρίτη 11 Ιουνίου 2013



λενε οτι τα formula 1 cars στιβουν γρηγοροτερα απο καθε αλλο οχημα.

αυτο οφειλεται στην τεραστια καθετη δυναμη και στα μεγαλα λαστιχα.

αν επετρεπαν στα motogp εξελιγμενα συστηματα σαν αυτο της φοτο πως θα ηταν τα πραγματα?
μια επιφανεια μισου τετραγωνικου μετρου θα ηταν αρκετη να κολλησει κατω τα 200 κιλα μηχανης και οδηγου που πηγαινουν με 200km/h  κανοντας την να παιρνει τις στροφες πολυ γρηγοροτερα?
και επιτρεποντας 'αλλες' κλησεις?

γιατι καταργουνε πραγματα και ιδεες απο τους αγωνες?

πως θα ηταν η formula 1 σημερα αν επιτρεποταν το turbo και ποιο το θεαμα της?
γιατι οχι turbo στο motogp?

γιατι υπαρχει περιορισμος στο βαρος?
που θα εφταναν τα διχρονα αν υπηρχαν στα motogp μεχρι σημερα?
τα φανταζομαι με carbon εξατμισεις ολοκληρες carbon,carbon πλαισια
80 κιλα 230 αλογα

αλλα μονο φαντασια.
παλια τουλαχιστον δοκιμαζαν νεες εξυπνες ιδεες. διαφορετικα πραγματα.

τωρα αντε κανα ποιο σκληρο πλαισιο,κανα ηλεκτρονικο και μεχρι εκει ολα ιδια ειναι.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου