Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013





































μετα απο μια greek πατεντα για την ταπα του τεποζητου που ειναι βιασμενη με τρυπανι εβαλα το τεποζιτο και 5 λιτρα και πλεον το δευτερο nsr μου μπορει να παει μια μεγαλη βολτα και οχι οσο διαρκει ενα χωνι με βενζινη.

εβαλα και τον σερβομηχανισμο.. για καποιο λογο τωρα ροπιαζει.
αργει βεβαια και κανει σαν μπουκομενο αλλα με τον καταλληλο χειρισμο του γκαζιου ροπιαζει.

η δευτερα μου πηγε καπου στα 90-95 με πολυ ζορι κατι που σημαινει οτι ειμαστε πισω σε επιδωσεις απο οτι θα επρεπε.


ακομα το ψυγειο ειχε φουσκαλες μετα απο μερικα ανοιγματα και το καινουριο σασμανολαδο εγινε ασπρο σαν γαλα..  

μαλλον εχει υπολειματα απο το παλιο λαδι ’η το ποιο πιθανο να μπαζει νερα το μοτερ

Σάββατο, 27 Απριλίου 2013


 
για το νεο μοτερ θα εχω να επιλεξω αναμεσα σε αυτα τα καρμπ.
TA 21 A     = MC21
TA 20 A     =MC18
 
το πανω αγοραστικε για 50 ευρω περιπου και μου εκανε εντυπωση το ποσο ευκολα βγηκαν ολες οι βιδες του.. βεβαια ειχε αρκετες ελλειψεις και οταν το πηρα ηταν λιγο χαλια. με υπομονη ομως ολα γινονται.
 
αυτο θα ειναι η racing επιλογη καθος θα λειτουργουν μονο τα απαραιτητα. δλδ τα σολενοιντ και οτι αλλο θα κλειστουν με σωλινακια,1 ντιζα μονο,οχι τσοκ κτλ.
  επιλεχτηκαν 150αρια ζιγκλερ και φυσικα αν χρησιμοποιηθει θα γινουν και τριπουλες στο φιλτροκουτι
 
αυτο στην κατω φοτο ειναι η μαμα εκδοση και σκοπος του ειναι να λειτουργει τα σολενοιντς,να εχει τσοκ,2 ντιζες και οτι αλλο πρεπει.
βεβαια επιλεχτικαν 127,6 ζιγκλερ (128 μαμα) ομως θεωρω οτι τα εργοστασια παντα τα βγαζουν λιγο ποιο πλουσια απο οτι πρεπει καθος με αυτες τις ρυθμισεις εχουν να αντιμετοπισουν ολες τις πιθανες θερμοκρασιες.
ακομα εχει και ρυθμιζομενες βελονες οι οποιες ειναι στην μεσαια θεση..
 
 
 
 
και τα 2 καρμπ καθαριστικαν εσωτερικα με πολυ κοπο και υπομονη. (πολλες ωρες)
αφου εγιναν βιδες ξαναδεθικαν σωστα και συνχρονιστικαν οπως πρεπει
τα ζιγκλερ ειναι γνησια και κοστισαν 12 ευρω και εχω και μερικα στην ακρη για πιθανες αλλαγες.
 
μενει να τα δοκιμασω καποτε και να δω αν χανουν απο τα ποτιρακια η  αν κανουν υπερχιλισεις παντος υπαρχει και το ενδεχομενο να τα πουλισω αν βρω καποιον που να θελει να μου δωσει δυο 38αρια ;)
 

Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013







 

το σερβομοτερ-μηχανισμος των power καθαριστικε και ξαναδεθικε σωστα. ακομα μπηκε στην θεση του μαζι με τις σωστες ενοσεις στα καλωδια...  η μπαταρια ομως δεν ειχε δυναμη ουτε καν να αναψει τα φωτα,μονο το λαμπακι τις νεκρας αναβε,οποτε και δεν ξερω αν λειπουργει το σερβομοτερ. ακομα   βλεπουμε μια patent με τα tyre-up :-p  και το v4 project :-p
 
 

back in my garage



επιτελους σπιτι!!!

       ειδα νερα,λαδια και βενζινη σε ολα να εχουν και βουρ για μανιβελιες.
ολα πειραν κανονικα και μυρισε καμενο 2τ λαδακι!!!!

          μονο το aprilia παιρνει και μετα σβινει. κατι παιζει με το καρμπ που ειχα λυσει και βαλει λιγο προχειρα πριν φυγω.  ειναι η πρωτη φορα που με αφινει και δεν μπορω να το βολταρω.

πρωτα πρωτα πηγα μια βολτουλα το nsr.μου ειχε λειψει εκεινο το ροπιασμα.
εφτιαξε η διαθεση!!! η οποια ξαναχαλασε λιγο οταν γεμισα το ρεζερβουαρ με 24 ευρω :-p
μετα απο λιγο σκισιμο πισω σπιτι.  και οχι με πολλα χιλιομετρα μην φαμε και κανα μπαμπουρα στην μουρη και μας βγαλει το ματι :-p

τωρα ξεκουραση και αργοτερα   φουσκομα τα λαστοιχα σε aprilia και nsr και λυπανση-τεντωμα  της αλλησιδας.


ειδα και ενα 88 ’η 89 αρι nsr οτι πρεπει για trakbike θα ανεβασω καμια φοτο τις επομενες μερες. οπως και απο τα 3 ζομπι rd350 που εχω βρει.

 εντελος τυχαια ερχεται ενας στο βενζιναδικο και μου λεει εχω και εγω τετειο (nsr) ελα να το δεις μηπος το θελεις. και ετσι το ειδα και αυτο. πριν απο χρονια ειχα την ιδεα οτι δεν υπαρχει κανενα τετειο μηχανιμα τριγυρο. κ ομως τωρα ξεφυτρονουν απο παντου.   για την ακριβεια 4nsr και αυτα απο 2 μολις χωρια.

Τρίτη, 16 Απριλίου 2013


 αγορασα σερβο και καρμπ.  επιτελους ειδα απο κοντα πως ειναι οι μαμα βελονες
μεχρι τωρα ειχα δει μονο ρυθμιζομενες.

ακομα ανοιξα για πρωτη φορα το εσωτερικο του μηχανισμου του σερβο

επομενες αγορες ειναι ο στροφαλος που ερχεται ζελατινα και σε 1 μηνα τα ρουλεμαν και τις τσιμουχες του στροφαλου