Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

τα 2τ καίνε τρελά
 που πας να μπλεξεις ρε? θα καιει 50 ευρω την βολτα
που να πάρεις και 250αρι 2τ ,  θα παντρεύτεις κόρη βενζίνα για να τα βγάζεις περα
μονο μια φορα τον μηνα θα το βγάζεις

λένε οι κατόχοι tdr πριν 20 χρόνια με χαλασμένο ρουμπινετο που εν άγνοια τους ποτε δεν ανακάλυψαν ποτε οτι η βενζίνα ταξιδευε μεσα στο μοτερ τους το βράδυ

 οπως και οι καγκουρες με φτιαγμένο yamaha z με 40αρι καρμπιρατέρ που κανει υπερχείλιση ακομα και απ τις ντιζες


here we are
250αρι μαμα δίχρονο του 1990 με 32αρια διπλα καρμπιρατέρ
μοτερ πουσαρισμενο απο το εργοστασιο ακα 240 ιπποι στο λιτρο το ανοικτό nsr με 60 αλογα
και 180 ιπποι στο λιτρο για ενα κλειστο nsr στα 45 αλογα
αρα δεν μιλάμε για κατι που φτιάχτηκε για οικονομία

οδήγηση μικτή και γρήγορη
ροπατη.το γκαζι με τάσεις να ειναι συνέχεια ανοικτό και οπου μπορούμε ανοίγουμε
κινηση επιταχινομενη οπου ηταν δυνατόν και 2-3 τελικιασματα και αρκετα στροφαρισματα στα ψηλα

ταχύτητες αρκετα ποιο γρηγορα απο κουτια σε ολη την διάρκεια

φουλαρουμε το 17,2 λιτρων ντεπόζιτο

κάνουμε χιλιομετρα και φτανουμε σπιτι με τοσο μεσα
που το υπολογιζω στο 1 λιτρο
ρεζερβα λεει ο κατασκευαστης οτι εχει 1,2 λιτρα και η ρεζερβα αρχιζει οταν η σταθμη πεσει κατω απο την σωλήνα






κοιταμε τον χιλιομετριτη και βλεπουμε αυτο







16,2 / 290=  0.055   x100 =        5.5

ναι 5.5 λιτρα στα 100 χιλιομετρα

yes mister paparoglou τα δίχρονα καινε τα άντερα τους

να πουμε και για το θεμα συντήρησης και servise μοτερ 2t vs 4t?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου