Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

ns-rs plan


υποψήφιο βαψιμο για το ns-rs
ενα στοκ nsr (45hp) εχει λογο :        βαρος/hp= 3,3 (150κιλα)γεματο     ή  2,93 αδειο (132 κιλα)
ενα  χωρις κοφτη (ας πουμε 58hp)    βαρος/hp= 2,58  (150 κιλα)          ή  2,27  αδειο (132 κιλα)
στόχος για το ns-rs ειναι 68hp και 115 κιλα          βαρος/hp= 1,69.

η αφαιρεση κοφτη κοβει 0,66-0,72 απο την αναλόγια κιλων-hp
τα +10 αλογα και -17 κιλα κοβουν αλλο ενα 0,58
συνολο 1,24 - 1,3 μειωση στον λογο κιλα/hp


στην tyga performance εχουν δυναμομετριση στοκ mc21 στα 58hp (χωρις κοφτη)
με εξατμισεις tyga(+2hp)
reed hi-flow(+2hp)
τρυπες στο φιλτροκουτι και ζιγκλερ (+2hp)   πηγε 64hp  (το εχουν δυναμομετριση)

απο εκει για τα 68 λειπουν αλλα 4 που πιστευω θα ερθουν με τα παρακατω:
pwk38=+1    (38μμ αντι 32)
αυξηση συμπιεσης=+0,3            (0,4mm φλαντζες βασης)
κεφαλη πανω κυλινδρου +0,5         (ισιο μπουζι,ισως 10καρι,με την ακιδα να κοιταει εξαγωγη)
αφαιρεση τρομπας λαδιου+ 0,2
ελαφρωμενο βολαν-καμπανα+ 0,5
89 ηλεκτρικα+ 0,2
κρυος αερας στην εισαγωγη+0,2      (σωλήνα)
οχι φιλτροκουτι+0,4
heat shield+0,2
πειραγμα στο καρτερ=+0,5     (εποξικη,ροικη,ταιριαζμα καρτερ-κυλινδρων)
jha=+0,5 (σε σχεση με τις tyga)
=68+
αυτος ειναι ο στοχος.
και τα 115 κιλα βαρος


παραπανω θα μπορουσε να παει με πειραγμα στην εξαγωγη (ποιο λεπτη γεφυρα, φλατ εξαγωγή στο πανω μερος σαν 89 κυλινδρο,    μονοελατηρια πιστονια, ξυροκαμπανο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου