Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

το apriliaki πηγε για γενικο σερβις.   θα κανει κανα μηνα να βγει οπως τα βλεπω.

δηλαδη απο ολοκληρη παντεντα θα γινει κατι νομιμο και αξιωπιστο για μεγαλες αποστασεις.


γινονται μαχες για να παρω ή εστω καβαλισω την βεσπα px 50  στα 90cc  με το σηματακι i love vespa στον εμπρος ανεμοθορακα και το ωραιο διχρονο γουργουρητο του εχει αφημενη στο γκαραζ ο πατερας μου.
 αλλα δυσκολα θα την δωσει.
τα κοιτει αιμα.

   στο τσακ ειμαι να παω να παρω απο παλιατζη μια ιδια και να την φτιαξω σιγα σιγα.
i love vespa too ;)

εβρικα ζελατινα για το 9Ν και μπηκε και ενα αυτοκολιτακι που ηθελα καιρο να το βαλω.
και μια εξατμιση για tz125 ή 250 μπαινει και σε nsr απο οτι ακουσα.

περιεργο μου φαινετε εκει που ξαφνικα φουσκωνει αποτομα.

την ηθελε καποιος και σε λιγες μερες φευγει

 

2 σχόλια:

  1. Δεν μοιάζει με TZ η εξατμιση. Ίσως και να είναι απο μέσα του '80 αλλά είχαν 2 βίδες στη φλάντζα ενώ το πολύ μεταγενέστερο magic fire τελικό πρέπει να εχει 3 βίδες. Δεν βλέπω και τη μπροστά φλάντζα να σου έλεγα πιο σίγουρα απο τι μπορεί να είναι.

    Cheers για το αυτοκολλητάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ox racing magic fire γραφει και εναν κωδικο exc -14750-

    το τελικο εχει 3 βιδες οπως τα nsr και το carbon ειναι ενυσχιμενο στα πριτσινια. ποιο χοντρο

    συνολικα 8 μεγαλα πριτσινια μαζι απο το εμπρος και πισω μερος.

    στην αρχη της απλα εχει 2 βασεις για ελατηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή