Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

greek patent

πως φτιαχνεις εξατμιση σε μιση ωρα..

μιας και η μαμα κοπικε επρεπε να βρω μια λυση γρηγορα για να παω για μπανιο.

εχουμε και λεμε
[1]  φουσκα gianelli για αποδωση στης υψηλες rpm αλλα με τρυπα
[2]  σωληνας χαλκου μισου μετρου
[3] μετριμα, λυγισμα σε σκαλοπατι και ξανα μετριμα να πηγαινει περιπου εκει που θελουμε
[4] σιδεροπροιονο για να τον σωληνα
[5] τελικο απο nsr250
[6] μια ακυρη βιδα με παξιμαδι για να κραταει το τελικο στο οποιο μεσα απλα ειναι χωμενος ο σωλινας

and
η τρυπα που ειχε η gianelli περιοριστικε προχειρα με λιγη λαμαρινα και συρμα.
also
το ρουμπινετο μου ειχε χαλασει πριν καιρο. σιγα μην αγοραζα αλλο.
με ενα απλο 3 θεσεων με διακοπτη μερικα σωλινακια και εναν σωληνα του συστηματος ψυξης απο nsr250 που ταιριαζε στο τεποζητο εγινε η δουλεια.  πλεον δεν παιρνει ευκολα μπρος λογο αυτου
ακομα το πισω φρενο ειναι ξυλομενο :-p
η μπαταρια τελειωμενη
τσοκ ξυλομενο
ειδα κατι λαδια γυρο απο την κεφαλη
το μπουζι και τα λαδια σασμαν εχουν να αλλαχτουν χρονια και αυτο με σκληρη καθημερινη καλοκαιρινη χρηση.

ομως το μπουρδελο ακομα παει
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου