Τρίτη 5 Μαρτίου 2013


(Συνεχίζω το παρακάτω  για να μην τα γραψω όλα σε μια σελιδα)

 Θα μου ξαναέρχονταν εκείνο το συναίσθημα που ένιωθα όταν ήμουν 16 και είχα πρωτοπάρει το aprilia. 

 

Η λεξη ’ελευθερία’ δεν φτάνει για να το περιγράψει.

 Τότε είχα πολύ χρόνο και καμία υποχρέωση.

Τότε που ήμουν ένα με την μηχανή.

Τότε Που κατέβαινα από την σέλα μόνο για φαί και ύπνο.

Τότε που η βενζίνη ήταν τζάμπα και δεν ειχα καν την εγνοια το από πού θα βρω λευτα για αυτή

Τοτε που ξυπνούσα πρωί και με όρεξη μόνο και μόνο  για να πάω την ’βόλτα’ μου.

Τότε που ήμουν τόσο χαρούμενος και ευτυχισμένος που δεν ήθελα κάτι άλλο

Τότε που ένιωθα ελεύθερος.

Δεν χόρταινα με τίποτα ήθελα μόνο να καβαλάω.

 

Άλλες φορές ήθελα απλά να κάνω την βόλτα σιγά και να εξερευνήσω περιοχές που δεν είχα ξαναπάει ποτέ , άλλες φορές ήθελα να τρέχω , να ζω με τον κίνδυνο  , να ξεφεύγω από την καθημερινότητα,να ξεχνιέμαι.

 

Όταν είχα προβλήματα ή ήμουν στεναχωρημένος μια ήταν η λύση………. ’βολτα

Μετά γύριζα χαλαρός , σχεδόν χαρούμενος , μου είχε περάσει ότι  είχα. Πλέον  ήμουν ’ άλλου’

 

Τότε που αν μου δινόταν η επιλογή να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου πάνω σε μια μηχανή θα την επέλεγα και θα ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε να μου συμβεί και το μόνο που θα μπορούσε να με κάνει ευτυχισμένο.      Θα γύριζα τον κόσμο,θα ετρεχα,θα ετρεχα   Δεν θα βαριόμουν ποτέ.
http://www.youtube.com/watch?v=v0nQiiES9_I
 

Όμως οι άνθρωποι μεγαλώνουν. Αλλάζουν τα ’θέλω’ τα’  μυαλά’ και οι προτεραιότητες τους

Όσο μεγαλώνουν έχουν και ποιο πολλές υποχρεώσεις

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής θέλει να τους κάνει robot που δουλεύουν όλη μέρα και δεν σκέπτονται

 

 

Άραγε θα ξανάρθουν αυτά?

Θα ξαναζήσω τις ίδιες ωραίες στιγμές του τότε?

 

Το να μην με νοιάζει τίποτα και να μην θέλω τίποτα εκτός από το να καβαλήσω την μηχανή

Και όπου παει , και ότι  γίνει….

 

 Μάλλον θα καταλήξω ενας  40αρις που  το μόνο που κάνει είναι δουλεία-σπίτι-ύπνος

Έτσι λένε οι πιθανότητες.

 

Η ζωή είναι πολύ μικρή για να ξοδεύουμε πολύ  χρόνο κάνοντας κάτι που δεν μας αρέσει

 

Μην αφήνετε τα όνειρα να χάνονται.   Κυνηγήστε τα

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου