Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

greek δημοσιο



Οκ ας πούμε ότι βρίσκουμε μια μοτο σε μέτρια κατάσταση την αγοράζουμε και θέλουμε να κάνουμε μεταβίβαση για να έχουμε και χαρτιά και πινακίδα και να κυκλοφορήσουμε στον δρόμο

Ξεκινώ.

[1] Πρώτα έχω το χαρτί τις άδειας που γράφει μεταβίβαση-παρακράτηση κυριότητας

[2] Μετά έχω υπεύθυνη δήλωση ότι ο ιδιοκτήτης Α παραχωρεί την κυριότητα στον ιδιοκτήτη  Β

[3] υπεύθυνη δήλωση ότι ο ιδιοκτήτης Β εξουσιοδοτεί εμένα για την μεταβίβαση της μοτο σε εμένα και ότι θα υπογράψω εγω για αυτόν.

 

Βγάζω παράβολα στα 39 ευρω και παω σε ένα κεπ..

Αφού εχω αλλάξει 2 τράπεζες και περιμένει σε 2 ουρές γιατι ενας υπάλληλος του κεπ μου ειπε να παω σε λαθος τράπεζα που δεν εβγαζε παράβολα.

Μου λέει όλα καλα και αρχίζει τις σφραγίδες για την μεταβίβαση.

 

Αργότερα θυμάται  ότι σύμφωνα με τον νέο νομο πρέπει να περάσω κτεο και σταματαει τις σφραγίδες.

Μου λεει ότι ειμαι τυχερός που δεν εχω πρόστιμο καθος εχει περάσει η διορία

Και να παω να περασω γρηγορα  κτεο ασχετα αν φευγω σε 2 μερες από το νησι.

(παράλληλα στο car.gr πουλιούνται άδειες σκέτες χωρίς να υπαρχει μηχανάκι.αρα και δεν υφηστατε κτεο. το λεω στον υπάλληλο μου λεει πρωτη φορα το ακουω αυτο)

 

Καπου εκει  μαθαίνω για το νέο πρόστιμο που θα μπει σε όσους δεν έχουν ασφαλισμένα μηχανάκια άσχετο αν δεν τα χρησιμοποιούν και τα εχουν για καναπε μεσα στο σαλονι.

(Εχω 3 ανασφάλιστα μηχανακια)

 

Αν καταθέσεις την πινακίδα είναι μπερδεμα και ισως να θελει  λευτα για να την πάρεις πισω μετά

 

Για να περάσω κτεο πρέπει να βρω καθρέφτες και φλας και να τα βάλω σε Honda nsr 250 SE του 1992  εκτος από αυτό πρεπει να εμφανιστώ με χωνι αντι για ντεπόζιτο στο κτεο καθος το ντεπόζιτο πρεπει να καθαριστεί από σκουριες .από φρενα μπρος ειχα προβλημα δεν ειχαν πιεση και το μηχανακι δεν δουλευει στις υψηλες rpm εχει θεμα με το μιγμα του.

Το κτεο είναι 20 χιλιομετρα μακρια και πρεπει να φορτώσω το nsr σε αγροτικο με κίνδυνο να σπασω τα σπάνια 20 χρονων πλαστικά του. Αν παω οδηκος θα κολισει αν εχει φτωχο μιγμα που κατά 70% εχει

 

Εντελος τυχαια παω σε ένα άλλο κεπ με τα ιδια χαρτια και μου λενε ότι πρεπει να βρω τον έναν ιδιοκτητη που ειχε το μηχανακι το 2006 και να κανουμε ένα χαρτι για να μπορεσω να μεταβιβασω την μηχανη και μετα ελεγε κατι να παω να ρωτισω στα υπουρεια που ηταν και κλειστα εκεινη τη μερα.

 

Αρα εχουμε 2 κεπ με 2 διαφορετικες αποψεις.

Ιδιοκτητης από το 2006 που πρεπει να βρεθει και να θελει να κανει το χαρτι

Κοστος για παραβολα που κακος εκανα και τα πληρωσα,κοστος για το κεο

Κοστος για την επισκευρη της μηχανης για να περασει κτεο

Ο χρονος τρεχει πιθανο προστημο ισως ερθει λογο της ασφαλειας που δεν υπαρχει

Εκτος αυτου δεν ξερω και από ποτε εχει να ανανεωθει η αδεια.

Πιθανος από το 2006

Πληρωνω σηματα και τελοι για 3 μηχανακια

Εχω 3 ανασφαλιστα μηχανακια

Ειμαι φοιτητης 20 χρονων ζω με 400ε το μηνα

Μου ερχεται να καψω όλα τα χαρτια

 

Λοιπων μαλακες αντε γεια

Βγαζω πινακιδες από όλα

 

Fuck this shit I will be 100% outlaw

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου