Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013


Η οδήγηση μιας μηχανής σε γρήγορους ρυθμούς είναι κάτι πολύ δύσκολο

Πρέπει να λάβεις υπόψη  πάρα πολλούς παράγοντες

Για αυτό οι κατασκευαστές προσπαθούν να τις κάνουν ευκολότερες  και φιλικές προς τον αναβατή τ

Ομαλές καμπύλες απόδοσης,abs,antispin,traction control και αλλά πολλά..

Με την σημερινή τεχνολογία τα πάντα μπορούν να ελεγχτούν μηχανικά.

Με τα χρόνια οι μηχανές έγιναν και θα γίνονται ποιο φιλικές για τον μέσο αναβάτη.

Όταν κάνεις κάτι προσιτό σε όλους μεγαλώνει και η πελατεία σου.

 

Οι μηχανές βελτιώθηκαν το ίδιο και οι χρόνοι στις πιστες. οι κατασκευαστές προσπάθησαν να μειώσουν τους παράγοντες που ελέγχει ο άνθρωπος και να μηχανοποιήσουν οσο περισσότερους μπορούν.

Τι θέλω να πω ?  :   παλιά (1980) άνοιγες το γκάζι λίγο παραπάνω και  άρχιζε και σπινιάριζε στην στροφή. Μετα πατούσες φρένα και τα ένοιωθες να γλιστράvε αν το παράκανες

Το σπινάρισμα ηταν ένας παράγοντας που εξαρτιόταν από τον άνθρωπο όπως και το μπλοκάρισμα των φρένων. Αυτό έκανε δύσκολη την οδήγηση.

Ανάλογα με τον χειρισμό στο χέρι του αναβάτη έρχονταν και το αποτέλεσμα . ρόλο έπαιζε η εμπειρία και το ταλέντο του αναβάτη.

 

Πλέον πολλες λειτουργιές τις ανέλαβαν  οι  ’μηχανές’ και θεωρώ ότι οι αναβάτες είναι λίγο σαν σακιά με βάρος πάνω στις μηχανές. Παίζουν ακόμα σημαντικό ρόλο δεν λέω αλλά δεν είναι όπως παλια.

 Αν τους δώσεις σήμερα μια nsr500 οι περισσότεροι θα τρομάξουν και ή θα πηγαίνουν σαν κότες ή θα φύγουν με σπασμένα κόκαλα από την πίστα.
 

Αν ο αναβάτης έχει λιγότερα πράγματα να σκεφτεί και να ασχολείται κατά την οδήγηση  γίνεται ταχύτερος. Για μενα όμως το ταλέντο κάποιου φαίνεται στα δύσκολα.   Δλδ τα πάντα να ελέγχονται και να ρυθμίζονται από εκείνον και να είναι και γρήγορος
 
αλλο Doohan κ αλλο rossi.
σκεψου μονο ποσα πραγματα ειχε/εχει ξεχοριστα ο καθενας τους σε καθε στροφη να υπολογισει ,να ρυθμισει,σκευτει και να φοβιθει και βγαλε τα συμπερασματα σου

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου