Σάββατο 2 Μαρτίου 2013



Αυτές τις μέρες ασχολούμαι με το σκάψιμο των Κάρτερ

Το καλό είναι ότι εχω σχεδόν 2 μηνες να το σκεφτώ  και να το κάνω οπότε πιστεύω θα γίνει καλη δουλεία.

Μπορείς να αντιγράψεις  ροές από Honda rs250 αλλα το θεωρώ υπερβολή και πρεπει να βγει πολύ υλικο κατι που αλλάζει την ΄΄πιεση΄΄στα Κάρτερ με επίδραση στην καμπύλη ροπής και αλλαγές στον τρόπο που βγαζει την δύναμη καθος και αλλα πολλά

Για να δουλέψεις σωστα με αντιγραφα καρτερ από rs πρέπει να εχεις και τα ανάλογα περιφερειακά.

 

Στόχος  λοιπών να γίνουν  ποιο ομαλές οι γωνίες  να βελτιωθεί η ροη του μίγματος και να διορθωθούν ατέλειες.

και να βγει σχετικα λιγο μεταλο και το ιδιο σε ογκο σε κάθε κυλινδρο και από κάθε πλευρα.

 

Η πρωτη φαση αφαίρεσης μεταλου εχει ολοκληρωθει οι φοτο ξεγελουν από κοντα φαινονται πολύ καλητερα..  πλεων οι γωνιες εχουν αποκτισει κυκλικη περιφερια και πιστευω ότι όλα είναι καλα μου αρεσει πολυ η ροη και δεν εφαγα πολύ μεταλο..

 

Για την ολοκλήρωση ολου αυτου μενει η προσθήκη υλικου σε ορισμένα σημεια αλλα αυτό είναι κατι που θα το ψαξω και δεν ξερω  ακομα σίγουρα αν θα το κανω

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου