Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013


 κατηγορούνται για μη σκοπούμενη βαριά σωματική βλαβη. τι μη σκοπούμενη ρε παπαρα πουλημένε?

οταν κλοτσάς τον αλλο με 110 σε γκρεμό σου φαινεται για μη σκοπούμενη?

Μήπως είναι προθεση ανθρωποκτονίας λέω γω…… ?

καταλαθος το εκανε ολο αυτο ο μπατσος? ή μηπως νόμιζε οτι αν τους ριξει με 110 και γκρεμο απλα θα έγδερναν λιγο τα γονατακια τους?

 

θα εχει ενδιαφερον να δουμε τι ειπαν οι μπατσοι για το περιστατικο, κατι μου λεει οτι πηγαν να τα μπαλοσουν. αμεσος οταν εγινε το περιστατικο δεν νοιάστηκε κανεις

μετα την εμφανιση του μαρτυρα νοιάστηκαν ολοι. πιθανος αν δεν υπηρχε μαρτηρας οι μπατσοι να ελεγαν οτι ηταν ’ατυχημα’ κανενας δεν θα πιστευε τα πιτσιρικια και ολα οκ, λογικα θα εχουν κανει τα κονε και θα αλλαξαν παρατυπα την αρχικη δηλωση.

 

Στα φορουμ τυπου mybike μπαίνουν μερικοί και παίρνουν το μερος των μπατσων λεγοντα αποψεις του τυπου:  
καλά τα εκαναν τα κολοπεδα, ουυυυυ  666 δεν ειχαν κρανος ουυυ  δεν ειχαν διπλωμα ,θανατος στα τσογλανια.. οι γονεις φταινε,  θα προκαλουσαν ατυχυμα,θα σκοτωναν εγκοιες και παιδια σε καροτσακια,δεν ειχαν φωτα,  πρεπει να πεθανουν δεν ειχαν πινακιδα τα καθαρματα δεν ξεραν να οδηγουν,εκαναν κοντρες, ηταν χαροι . καλα τους εκανα οι υπεραροιοι αστυνομικοί κτλ….

Στα τρενααααααααα

Τι στον πουτσο ολοι οι χρησαυγητες γραφουν στα φορουμ?

Να σχολιασω τα λεγομενα.

απλα θα τους ελεγα να δουνε ποσα κρανομενα κουλαδια με tdm  πινακιδατα  και με διπλωματα και ασφαλειες και κρανοι  εχουν φαει κοσμο πηγαινοντας με τα 200 σε πολη και κανοντας καγκουριες και ποσοι εχουν πεθανει από  πιτσιρικια..

.  Αλλα όχι αν γινει το κακο και ο φταίχτης ειχε κρανος  τωτε ηταν ατύχημα…  ενο αν οδηγουσε πιτσιρικας χωρις κρανος και διπλωμα ολοι πευτουν να κραξουν τον χαρο.

 

Να σας πω λοιπων ότι οδηγαω χρονια ολοκληρα χωρις διπλωμα,ασφαλεια,κρανος,φωτα ακομα και χωρις φρενα, χωρις να εχω προκαλεσει ποτε μου ατυχημα. Οκ κουλαδακια?

Εξηγήστε μου το αυτο?

  Μ αυτά που γραφετε στο mybike θα επρεπε να ειχα πεθανει 5-6 φορες και να εχω σκοτωσει 20-30 ατομα.    Να με όμως εδώ.  Ποτε δεν προκαλεσα ατύχημα.

Οι μονες κακες αναμνισεις από τους δρομους είναι τυφλοι γεροι,απροσεχτες γκομενες,παραβιασεις στοπ,μαλακες που βγαινουν χωρις να ελενξουν και  απροσεχτη οδηγηση.

 Οσο θυμαμαι τον εαυτο μου στους δρομους οι αναμνησεις μου λενε ότι παντα κυνδυνευα εγω από αλλους. ποτε δεν εθεσα καποιον σε κίνδυνο.

    Εχω δει κατοχους διπλωματων που απλα είναι ζωα. Είναι για σκότωμα οι ανθρωποι πραγματικά.

Να σαν πω ότι ξερω κ αλλους. Πολλους παρα πολλους σαν εμενα που δεν εχουν προκαλεσει ποτε ατυχημα?

 

Το αν θα σκοτώσει καποιος καποιος σε τροχαιο είναι καθαρα θεμα του τι  νοοτροπια και μοιαλα εχει

 ρολο παιζουν και η εμπειρια και η προσοχη που δινει καποιος στον δρομο.
 

Το ότι  εχεις περάσει ένα παραπληγικο τεστ που σε βαζει να κανεις 8ρακια σε γήπεδο και εχεις ένα τετράγωνο πραγμα στον κολο της μηχανης με αριθμους πανω  και ένα στρόγγυλο πραγμα στο κεφαλι σου το γραφω στα αρχιδια μου γιατι απλα δεν παιζει ρολοοοοοοοοοοο

 Γκεγκε? Αυτά για τους mybikers

 

  Επιστρεφουμε στην εποχη των πιθηκων.

 


ακομα την επομενη φορα που θα δω μπατσους χωρις πινακιδες θα παω κ εγω να τους ριξω καμια κλοτσια………….. seems legit

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου