Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013


Honda glx   ναι ξέρω δεν είναι two-stroke :-p

Το δικό μου αγoραστικε για 350ευρο ήταν φτιαγμένο με 28αρι καλό καρμπ,κεφαλη,εξατμιση μοτορσπορτ με την μεγάλη μπούκα και 57 χιλιοστα(130cc) και χαμηλωμένο. Από εκεί που το πείρα μου είπαν πως το είχαν μόνο για κόντρες.

Το μοτερ τριταχυτο. 1η,2η σουζα μόνο με άνοιγμα γκαζιου,ειχε πολύ νεύρο.

Αργότερα πειραματίστηκα σηκώνοντας τις μπουκάλες στο τέρμα πάνω.

Η σούζες απλά γίνονταν χωρίς να το θέλω.

Η 3η δεν πήγαινε καλά και το μοτερ έκαιγε λάδια.

 

Για την ακρίβεια πρέπει να είναι c50 μετατροπή σε glx και με αλλαγμένα μπροστινά γιατί έχει δισκόφρενο

Όταν το πείρα δεν είχε κολο,δεν είχε μπρος φρένο ούτε καπάκι βολαν,(μου τα έδωσαν βεβαία για να τα βάλω εγώ)

Φωτά μόνο το μπρος και αναρτήσεις χάλια. τελικά μπιελαρε από έλλειψη λαδιού

 

Το άνοιξα μέσα στο σπίτι, η πολυπλοκότητα των 4τ όμως με έκανε να πουλήσω το Honda μοτερ Πούλησα και το καρμπ αργότερα.

Στην θέση του μπήκε ένα lifan 110 αμιζο που είναι από τα πιο αξιοπιστα.το πειρα 180 ευρο και το πέρασα μονός. Το μοτερ έρχεται μαζί με μικρό κινέζικο καρμπ και λεβιε ταχυτήτων και μανιβέλα.

Όσο και αν το σκίζεις δεν χαλάσει.  Μερικοί έχουν πάνω από 4 χρόνια αυτό το μοτέρ.  Το μόνο θέμα που έχουν είναι το σασμάν.

Αν κάνεις καρφωτές σε μια εβδομάδα δεν θα έχεις σασμάν.

 

Περιττό να πω ότι μετά έκαιγε τραγικά λίγο, έβαζα 10 ευρο τον μήνα.

Και το κινούσα σχεδόν κάθε μέρα.

Είναι ότι ποιο οικονομικό έχει περάσει από τα χέρια μου.

Βαρετό βεβαία γιατί δεν είναι 2τ.

 

Το βασικό του πρόβλημα είναι οι λακκούβες…. όταν πέσει σε μια έχει κραδασμούς και όλα τρίζουν πάρα πολύ.  Θα βάλω χοντρά λάστιχα και θα λυθεί πιστεύω γιατί έχει πολύ ψιλα. Όπως είπα ήταν για κόντρες.      Χρειάζεται και αλλαγή λαδιών και ταμπούρο πίσω.

 

Για καγκουριες και τέτοια ούτε λόγος. είναι ασταθές , απρόβλεπτο και επικίνδυνο.

Με το παραμικρό διπλώνει και χάνεις τον έλεγχο.

Το μόνο καλό είναι ότι είναι ελαφρύ και στρίβει -πλαγιάζει εύκολα και αρκετά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου