Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

 
 
 
 
Με την σειρά λοιπών. Για το aprilia sx 50.
Πολύ καλό για έναν 16χρονο. Μαθαίνεις να στριβείς
Πλαίσιο αρκετά καλό με πολύ καλές αναρτήσεις και φρένα
Γενικά από περιφερικά είναι πολύ καλό.  Το σασμάν του είναι άθραυστο και το μοτέρ αρκετά καλό αν γίνει η σωστή συντήρηση. Το μαμα πιστόνι αντέχει άνετα 30.000χιλιομετρα.
 
Αυτό που ξεχωρίζει είναι το πολύ καλό μπροστινό φρένο( άμεση απόκριση τέλεια αίσθηση) και οι τέλειες εμπρός αναρτήσεις.
Το μηχανάκι το χαρακτηρίζει η ευελιξία και η εύκολη αλλαγή κατεύθυνσης.
Γουστάρει τρελά τα κλειστά στροφιλικια όπου πας οριακά με 60-80km/h
Όταν το πρωτοπάρει κάποιος θα έχει αρκετά γλιστρήματα του μπροστινού λόγο δυνατού φρένου.
Το sx κάνει για τα πάντα , δεν σπάει με τπτ. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν παπί η για τελείως καγκουρικη χρήση με σούζες , εντο burnout,πλαγιάσματα και μπαντιλικια.πάει και χώμα, είναι μόνο 100κιλα άρα αρκετά κατσίκι. δεν θα κολλήσει πουθενά και χειρίζεται εύκολα στο χώμα αρκεί να είσαι πάνω από 1.65 σε υψος.
 
Απαραίτητη μετατροπή για μένα μια αφτερ μαρκετ εξάτμιση και ένα γρανάζι 13αρι μπροστά.
Το sx μαμά είναι χαμιλοροπο και γραμμικό .εχει κόφτες  ,καταλύτη και δεν πάει μια.
Ενδεικτικά μόλις το πάρετε θα πηγαίνει 50km/max ενώ πολύ πιθανό να βγάλει κάποιο πρόβλημα στα πρώτα χιλιόμετρα
Μετά το ξεκοφτιασμα στα 1000χμ πάει 65-68 τελικές.
Με εξάτμιση+ γρανάζι πάει 95-100km/h και αποκτάει περισσότερη ροπή και το δίχρονο απότομο ξέσπασμα.με 220 ευρο μεταμορφώνεται σε πύραυλο. Και με αυτό μπορεί κάποιος να πηγαίνει νόμιμα με 100 xm/h. Ενώ όλοι οι άλλοι πρέπει να περιμένουν  να γίνουν 18 για να κάνουν κάτι τέτοιο                  μετά την μετατροπή μπορεί να βάλει 6η και να ποιασει τα 80km/h ακόμα και σε μεγάλη ανηφόρα όταν τα 4τ εκεί θα ζορίζονται και θα κατεβάζουν σχέσεις.
 
Το ηλεκτρονικό κοντέρ είναι ακριβέστατο (χάνει 1.5 χιλιόμετρα περίπου στην τελική του. μετρημένο με gps) και παρέχει όλες τι πληροφορίες που χρειάζονται. Έχει και ειδικό λαμπάκι ρεζέρβας.
Το κοντέρ δεν δουλεύει σωστά με τελειωμένη μπαταρία .(δείχνει ότι να ναι και τα λαμπάκια ανάβουν όλα)
 
Καινούριο δεν αξίζει αυτή την εποχή με τπτ να το πάρει κάποιος. Μεταχειρισμένο έχει 800-1200ευρο. Προβλήματα δεν μου έβγαλε κανένα. Άντε καμία λάμπα  , ντιζα τέτοια πράγματα.
Προσοχή ενός φίλου μου μπιελαρισε γιατί το πήγαινε πολύ σιγά και με μεγάλες σχέσεις στο σασμαν,δεν θέλει να το υπερφορτώνετε  ,να μην σκορτσαρει δλδ. πρέπει να δουλεύει 5,000rpm και πάνω.
 
Το πίσω αμορτισέρ ίσως να σαραβαλιασει μετά από 3 χρόνια αν είσαι 100κιλα.
Οι μανετες στραβώνουν η σπάνε εύκολα αν πέσεις κάτω .οι ακτίνες των δίσκων στα δισκοφτενα σκουριάζουν άμεσος μετά την αγορά. Τα πλαστικά ίσως ξεθωριάσουν μετά από 2 χρόνια αν δεν έχετε γκαράζ.  Από τους κραδασμούς ο καθρέφτης θα τα παίξει μετά από λίγο. Το ίδιο και ο επιλογέας ταχυτήτων που μπορεί να φαγωθεί και να κοπεί το κεφάλι του.
Αν είναι 2007 μοντέλο ίσως τρυπήσει το ψυγείο μετά από 2 χρονια λόγο κακής σχεδίασης. Ένα πλαστικό του βεντιλατερ βρίσκει και τρίβεται με το ψυγείο προκαλώντας ευθυγραμμισμένες τρύπες σε αυτό. Το βεντιλατερ είναι αχρείαστο καθώς το μηχανάκι γενικά δεν ανεβάζει θερμοκρασίες. Μόνο 1 φορά καλοκαίρι μου έχει ανάψει.
 αν πέσει Τα πλαστικά είναι σχεδιασμένα να μην βρίσκουν κάτω. σε πέσιμο βρίσκει το τιμόνι και το πατάκι του οδηγού το οποίο ραγίζει εύκολα.
Καλό θα είναι να έχουμε τα πίσω πατάκια πάντα ανοικτα γιατί σε πτώση θα βοηθήσουν να μην γδαρθεί η ουρά και η εξάτμιση.
 
Καίει σχετικά λίγο σαν παπάκι 125cc.αυτονομία περίπου 180χιλιομετα και αν έχουμε μερικά εργαλεία το κόστος για σερβις παει στο 0. Το μπουζί βγαίνει χωρίς να βγουν πλαστικά .το ίδιο και τα λάδια.  Το ποιο δύσκολο να βγει είναι η σέλα που ξεβιδώνεις 2 βίδες με το χέρι για να βγει.
Από τους κραδασμούς που έλεγα πριν οι βίδες στην σελα θα φάνε το πλαστικό γύρο τους και οι τρύπες θα γίνουν δρομικές με αποτέλεσμα η σέλα να μετακινητέ 1-2 εκατοστά. Μια καλή λύση είναι λίγο χαρτί ανάμεσα σε σέλα και πλαστικό.   Η σέλα είναι σκληρή και στενή , κουράζει μετά τα 100χιλιομετρα
 
    Προσοχή το δοχείο λαδιού να είναι πάντα γεμάτο.η τρόμπα λαδιού δεν παρουσίασε κάτι μετά από 4χρονια χρήσης αλλά καλό είναι να γίνεται Έλενχος.
 
Πρόσθετες μετατροπές που εχω κάνει στο δικό μου είναι να βγάλω τα φλας,τον καθρεφτη,και έβαλα ένα κιτ τις malossi στα 78.5cc και 13.5 συμπίεση. Πλέον περναει crypton x
Μια μετατροπή που δεν έχω κάνει ακόμα είναι να πειράξω τα ρεύματα ,νομίζω πως έχει ρυθμιζόμενο ματάκι στο βολάν.
Σε σχέση με τον ανταγωνισμό θεωρό ότι είναι το καλύτερο.
Κατι rieju και Peugeot είναι για τα σκουπίδια. Δεν πάνε μια και χαλανε συνέχεια.
Ένας με 80αρι τέτοιο φτιαγμένο πάλευε να φτάσει έμενα με το 50αρι και δεν μπορούσε.
Μόνος ανταγωνιστής τα derbi αλλά δεν θα τα έλεγα και τόσο αξιόπιστα.
Αυταααααα    ωραίο το sx αλλά και πολύ ακριβό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου