Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

http://www.youtube.com/watch?v=hxbIynnszWk&list=UU7lQfy1J7C00-tlhO1hfW-Q&index=15

http://www.youtube.com/watch?v=ub_eVrc0MTI&list=UU7lQfy1J7C00-tlhO1hfW-Q&index=75


Ποιο 250αρι street της δεκαετίας του 90 να πάρω?

Αν και η ερώτηση απευθύνεται σε πραγματικά πολύ λίγο κόσμο

Τα street είναι τα:

Suzuki RGV 250

Honda NSR 250

Yamaha TZR 250

Kawasaki KR1S 250

Aprilia RS 250

Υπάρχουν και οι σπάνιες αγωνιστικές εκδόσεις αυτών.  Που πάνε και μέχρι 90 άλογα και 100 κιλά.

 

Όλα έχουν τα καλά και τα κακά τους

Εμφανισιακά μοιάζουν πάρα πολύ αλλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους είναι πολύ διαφορετικά

Παίρνεις αυτό που σου αρέσει και σιγά σιγά λύνεις τα προβλήματα του.

Μπορούν να καλύψουν σχεδόν όλους τους τύπους αναβατών ενώ γίνονται εύκολα και πολλές μετατροπές,  μερικά είναι σχεδόν ίδια με αυτά που έτρεχαν στα παγκόσμια πρωταθλήματα και πολλά παίρνουν πράγματα από τα  αγωνιστικά.

 

Σχεδόν όλα είναι στα 130 κιλά και έχουν 50-70 άλογα, πολύ καλή επιτάχυνση και τελική κοντά στα 200       η επιτάχυνση φτάνει για να τσαγιασουν  κάτι  xtx. Γενικά περνανε αρκετές 4τ μηχανές κοντά στα 600cc.      Βέβαια έχω ακούσει και για hypermotard και για tdm900 που ήπιε ice tea από δίχρονο.                  Όλα κάνουν για πίστα αφου από εκεί προέρχονται και εκεί σχεδιάστηκαν     

  (όλα αυτά φυσικά αν έχουμε κάτι καλό και όχι κάτι πεσμένο που το πήραμε 400ευρο  και ο ένας κύλινδρος είναι χιτώνιο και ο άλλος νικασιλ :-p )

 

Στην ελληνική αγορά τα βρίσκεις από 400 έως 4.000 ευρώ

Συνήθως ένα στα 1500 είναι αρκετά καλό αρκεί να μην μας έχουν κοροϊδέψει.

Στο εξωτερικό μπορεί  κάποιο σε κατάσταση καινούριου να πουληθεί και 8.000 ευρώ.

 

Τα ανταλλακτικά τους είναι λίγο δύσκολα αλλά υπάρχουν ακόμα.

Από φτιαξίματα παίρνουν άπειρα αλλά καλό είναι να μην ασχοληθούμε με κάτι παραπάνω από εξατμίσεις και ρύθμισμα καρμπιρατέρ, τα 2τ είναι ευαίσθητα μότο και θέλουν να ξέρεις για να τα πειράξεις.    Δεν είναι λίγες η φορές που μαμά μοτο πήγαιναν καλύτερα από  αλλα καραπειραγμενα

Εκτός από αυτό όσο τα πειράζει κάποιος τόσο ποιο  ευαίσθητα γίνονται

 

Τα αγωνιστικά  ήθελαν αλλαγή ζιγκλερ μετά από κάθε αλλαγή του καιρού για να μην σπάσουν.

 

Η πολυπλοκότητα των ρυθμίσεων σε αυτά τα μοτέρ και η ευαισθησία τους  είναι τόση που μπορεί αν καθαρίσεις τις εξατμίσεις και όπως είναι φυσικό να μεγαλώσει ελάχιστα η διάμετρος τους μετά να θέλει ρυθμισμα το μίγμα.

Οποιαδήποτε αλλαγή στον κινητήρα και στα περιφερικά του θέλει σοβαρή ερευνά.
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου