Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

http://www.youtube.com/watch?v=tfK5pxaRoQA
http://www.youtube.com/watch?v=eI-jwziyhqo&feature=player_embedded#!

Yamaha tdr125 ο ταξιδευτής

Έχοντας συνηθίσει στο aprilia το tdr μου κακοφάνηκε κάπως.

Αυτό που λένε ότι τα ιταλικά στρίβουν καλύτερα από τα τις ανατολής  ισχύει τελικά.
 

Κατώτερο μπροστινό σύστημα γενικός.   Ζυγίζει 130 κιλά η μηχανή

Θα το χαρακτήριζα μέτριο έχει πολύ βάρος μπροστά και μέτρια φρένα. Στριβεί δύσκολα .μετά από μισό χρόνο άρχισα να το στρίβω ,στο πλαγιασμα νιώθεις ανασφάλεια Το μηχανάκι είναι ο πρόγονος των σημερινών tdm αν τα παρατηρήσετε θα δείτε ότι μοιάζουν πολύ.
ακομα εχει πολυ καλα και δυνατα φωτα.
Είναι ένα μηχανάκι που σου μένει και το ερωτεύεσαι. Θα ήταν τέλειο εν είχε μανιβέλα (όχι ότι δεν μπαίνει)

Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης. Εγώ που είμαι 1.68 βολεύτηκα πολύ καλά πάνω του,θα μπορούσα να ζήσω όλη μου την ζωή στην υπεραναπαυτικη σελά του( είναι τεραστία χαίρεσαι να κάνεις χιλιόμετρα)   για αυτό άλλωστε εχει κατασκευαστεί αυτό το μηχανάκι.  Η σελά δε, μπορεί να σε παιδέψει και κανένα 10λεπτο αν την βγάλεις γιατί θέλει ειδική μεταχείριση για να κουμπώσει όπως πρέπει.

Το σασμαν εχει over-drive 6η για να πηγαίνεις χαλαρά με ταχύτητες πάνω από 100km/h
Γκάζια μια χαρά για τα cc του Περίπου 23 άλογα, ικανά  να τσαγιασουν κάτι 300αρια άσπρα σκουτερ και Μερικά 250 4τ Yamaha ψηλότερα και όλα μα όλα τα παπιά.

Για να πας σε αυτά τα άλογα από τα 15 μαμα φιμωμένα χρειάζεται να ξεβιδώσεις το καπάκι του ypvs και να το ρυθμίσεις να ανοίγει τέρμα.  Μπορεί να θέλουν και οι ντιζες έλεγχο μετά.

Όταν γίνει αυτό θα ξελεκιάζει 130.και σίγουρα μπορεί να πάει παραπάνω με μια εξάτμιση.

Μια κομμένη ντιζα στο ypvs μπορεί να το κάνει να μην έχει δύναμη. Το είχα πάθει.

 

Έχει πολύ καλή επιτάχυνση πιστεύω φεύγει και από τα δίχρονα 125 παπια

Η δύναμη φτάνει για να μπαντιλικοσει η 2ρα χωρίς χρήση συμπλέκτη σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Με χρήση συμπλέκτη καρκουριζει αρκετά και κάνει ωραία και ελεγχόμενα rollingburn-out.

Έχει πολύ καλή σταθερότητα σε τέτοιες καταστάσεις. Σπάνια θα πετάξει πολύ κολο. Ενώ στο μπαντιλικομα αλλάζει σχετικά αργά κατεύθυνση και έτσι το ελέγχεις ευκολα.οχι σαν το aprilia που μου έχει τύχει σε βρεγμένο και σε συμπλεκταρισμα προσπαθώντας να πάρω στροφή με τις μπάντες να μου πετάξει τόσο κολο που πήγε σχεδόν στις 90 μοίρες η μοτο και το τιμόνι κλειδωμένο στο τέρμα αριστερά καθ ολη την διάρκεια της στροφής.

Το tdr δεν συμπαθεί και τόσο το χώμα. έχει λεπτές μπουκάλες και είναι βαρύ,σε χώμα γληστραει το μπροστινό.

 

Αρκετή καλή ποιότητα κατασκευής. Και είναι αρκετά πρακτικό. Αν εξαιρέσουμε ότι με σκίσιμο μπορεί να κάψει και 6-7 λίτρα

Δεν μου άρεσε ο ήχος του, είχε μαμα εξάτμιση το δικό μου.

 

 Από ζημίες το δικό μου ήταν λίγο επιρρεπές.

Είχε μια τάση να χαλαει όταν έπαιρνα 2καβαλο και το τελικιαζα.

Κώλυσε 2 φορές μέσα σε 1 χρονο, κάποιο θέμα είχε που δεν το έλυσα ποτέ.

Και τις 2 φορές μου κώλυσε με πάνω από 100km/h

Ήμουν τυχερός την μια φορά άκουσα κάτι σαν τρίξιμο και πάτησα συμπλέκτη πριν φρενάρει .ουσιαστικά το μηχανάκι κόλλησε με πατημένο συμπλέκτη

Την άλλη τρύπησε πιστόνι και πάλι το κατάλαβα πριν γίνει και δεν φρέναρε καθόλου από το κολυμα-τρύπημα

Φταίει και ο μηχανικός που αποφάσισα να το πάω τότε . όμως δεν έχω ξαναπατήσει σε μηχανικό από τότε. 2 φορές το πήγα για άνοιγμα γιατί έβαζαν την ίδια φλανζα κεφαλης η οποία δεν σφράγιζε και έχανε νερά ανεβάζοντας την θερμοκρασία.

 
Τελικά έδωσα 300ευρο το επισκεύασα και το εδωσα καθώς ήθελε πολύ ψάξιμο για να βρω από τι χαλούσε. το αντάλλαξα για να πάρω το αγαπημένο μου εργαλείο

Η τιμη του ατην αγορα είναι από 900 μεχρι 1300 αναλογα την κατασταση.
εδω το πως πηγαινε και τεχνικα χαρακτιριστικα
 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου