Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

οι επισκευές σε ένα 2τ είναι ευτυχώς πολύ ευκολότερες από ότι θα νόμιζε κάποιος,
για να αλλάξουμε πιστόνι απλά αδειάζουμε τα νερά, ξεβιδώνουμε 4 παξιμάδια και βγάζουμε 2 ασφάλειες, τον πείρο και το πιστόνι.   μισή ώρα δουλεία δλδ.
 
οι μάστορες δεν ξέρουν από δίχρονα πέρα από πολύ λίγους.
πράγμα φυσικό γιατί αυτά τα μηχανάκια έβγαιναν πριν 20 χρόνια.
(όχι ότι τότε ήξεραν) 
 
 τα παραδείγματα από κολλημένα δίχρονα , αποτυχημένα θυριδώματα , σπασμένα πιστόνια και αποτυχημένες επισκευές είναι άπειρα.
εκτός του ότι έμαθαν σε 4τ οι ποιο πολλοί δεν ασχολούνται με τα βρομοδιχρονα όπως τα λένε.
 
κανένας μάστορας δεν θα κάτσει να σκεφτεί ότι το χιτώνιο που σου έβαλε έναντι του nikasil που είχες πριν  έχει άλλο συντελεστή τριβής με αποτέλεσμα να χρειάζεται ρύθμισμα η τρόμπα λαδιού το όποιο και φυσικά δεν θα κάνει με αποτέλεσμα να σου κολλήσει μετά από 10.000 χιλιόμετρα.
 
κανένας μάστορας δεν θα κάτσει να σου κάνει δόκιμες με διαφορετικά και πολλά ζιγκλερ για να σου πετυχει το σωστό μίγμα.   ξέρουν 5 πραγματάκια και απλά τα εφαρμόζουν κανένας δεν θα κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά κάτι το οποίο απαιτεί χρόνο.
 
οι μάστορες θέλουν λευτα και τα θέλουν γρήγορα.
 
το θυριδοματα που κάνουν μερικοί είναι απλά άνοιγμα κανα 10λεπτο   με το dremel όπου βρούμε και μέχρι εκεί που χωραει η χοντροκομμένη τριχωτή χερούκλα του Έλληνα μάστορα.
 
με λίγα λόγια όποιος πάρει 2τ και έχει σκοπό να το κρατήσει για πολύ, πρέπει να ξέρει πως χρειάζεται πολύ ψάξιμο , και  προσωπική εργασία.
με θέληση όλα γίνονται
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου